Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

fredag, maj 26, 2006

Hjälp! Jag flyttar.

Jag, Andreas, eller LXMBRG som de flesta känner mig som, har beslutat mig för att säga upp mitt hyreskontrakt hos Popbloggen, för att söka mig till andra breddgrader.

Trist, på sätt och vis. Det är kul att skriva här och det är kul att folk verkligen läser och - framför allt - lyssnar på det jag delar med mig av.

Och just det, ni som vill fortsätta att bli överösta av smaskigt bra musik, ni återfinner mig från och med nu på www.WESAYDISCO.com, där jag fortsätter i samma fotspår. Bara med ett par nya skor. Det är ett litet projekt som jag har snickrat på ett tag.

(Och som ni kommer att märka har jag lyckats med att importera samtliga mina inlägg från Popbloggen till mitt nya hem - både text, länkar och kommentarer.)

På återseende.
(- och tack för den här tiden!)

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Du har förgyllt mitt musikliv med dina tips. Tack du!

maj 28, 2006 8:40 em

 

Skicka en kommentar

<< Home