Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

lördag, maj 06, 2006

Allhuset igår.

Gårdagen var fin.

Ett par timmar innan kvällens höjdpunkt - Paddington DC och Mixtapes & Cellmates på Allhuset - och jag och Siri gjorde Daniel med flickvännen Clara, Ron och ett par till sällskap i Vitabergsparken där vi på riktigt teenage-kicks-manér drack alkoholstinna drinkar, öl och vin ur kartong. Jag gick ut med inställningen att jag skulle hålla mig på god kant med de onda andarna som mer än ofta huserar i mina aluminiumburkar.

Men dagens uppvaknande bevisar att det var en svår kant att balansera på.

Och ja, just det. Det var två bra spelningar. Tror jag?