Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

lördag, april 22, 2006

Amusement Parks On Fire.

Jag är inne i en lite hårdare period just nu, rent musikaliskt.
Eller hårt och hårt. Hårade än vanligt, ja, så kan vi kalla det.
Lite rockigare.

Och när jag ändå är inne på det ämnet så måste jag bara ta tillfället i akt och tipsa om ett av mina absoluta favoritband - alla kategorier, oavsett genre, beats per minute och annat tjafs:

Amusement Parks On Fire. Från England. Jag köpte en promo-skiva med dem i SoHo tidigre och är helt fast sedan dess. Jag vet att de har släppt fler skivor, men så långt i min beundran har jag inte kommit ännu.

Jag lockar er lite med att länka deras - enligt mig - bästa låt:
Venus In Cancer.

För fler låtar: myspace.com/amusementparksonfire
(Första låten är ren, jävla kärlek.)

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Jag förstår inte,varför är de så bra?

april 23, 2006 12:08 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home