Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

onsdag, april 05, 2006

Mystery Jets till Emmaboda.

Hejpuss.

Jag har tidigare - och med stor framgång - tagit hjälp av det engelska bandet Mystery Jets i min popterapi. Och idag nådde en glad nyhet mig - Mystery Jets är klara för årets Emmabodafestival (- som går under namnet "Ge mig nå´t")

För att lyssna på Mystery Jets, klicka här.

Även Agent Simple är klar för Emmaboda i sommar. Agent Simple jämförs i Emmabodafestivalens nyhetsbrev som något som liknar Jens Lekman. Men eftersom undertecknad minst sagt avskyr herr Lekman, som för övrigt låter som om det fastnat en fågel i halsen, kan jag inte hålla med. Agent Simple är bättre än så. Mycket bättre än så. Näst intill bäst, faktiskt. Agent Simple ligger för övrigt på typ Sveriges bästa skivbolag, Bedroom Records.

För att lyssna på Agent Simple, klicka här.

Andra glada nyheter:
På fredag kommer Popterapi #5.

(Och idag var jag på arbetsintervju.)

Hejdåpuss.

2 Comments:

Blogger Bo Henry skrev...

Agent Simple e grymt bra. Vill hellre likna dom med Only Ones.
Väntar på terapi #6...

april 05, 2006 1:01 em

 
Blogger Cleopatra Street skrev...

Jens is my man! Han är strålande, på alla de sätt.
Lycka till med jobbet.

april 05, 2006 2:47 em

 

Skicka en kommentar

<< Home