Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

tisdag, april 25, 2006

Rigas till Hultsfred.


Jag vet inte om ni minns.
Men i februari tipsade jag om en fenomenal enmansakt från Stockholm, nämligen Rigas, som består Henrik von Euler från skivbolgat Flora & Fauna.

Jag avslutade det inlägget med;
"Låt mig gissa. Lilla scenen, Emmabodafestivalen, i augusti. Den perfekta avslutningen på sommaren tvåtusensex."

Fick idag reda på att de är klara för Hultsfredsfestivalen, och det är ju hur bra som helst. Nu ska ju inte jag dit, i och för sig, men för er som ska dit säger jag bara - se, lyssna och njut av Rigas! Och glöm inte att köpa deras fullängdare som släpps nu i april/maj.

Nytt Material
The Big Fraud (Personlig favorit.)
Stanken Av Dig

The Moron EP
Invit
Happy Birthday (Personlig favorit.)
Bismarck
The Moron
Mördröm

Äldre Material
The Hermit
Poster Boy
Your Friend
No Punch Intended
Striker
My First Love

Klicka här för att läsa mitt tidigare inlägg om Rigas.