Detta är en popblogg. Vi som skriver här kommer att skriva om musik eller sånt som följer i dess kölvatten. Vi kommer att skriva om olika musik. I olika sammanhang. Vid olika tillfällen. En del kommer till och med att tycka att vi gör det på ett roligt sätt. Vi som skriver här vill väldans gärna höra din åsikt. Klicka på "kommentarer" under den artikel du vill kommentera och skriv! Jois, Bo, Johny, Aaron

lördag, mars 11, 2006

Graham Coxon och jag.

Jag vet inte om Graham någonsin har reflekterat över att hans namn kan uttalas "Cock-son" om man verkligen försöker, men i vilket fall som helst så får vi en försmak på ett kommande album (?) i och med en ny låt som jag kommit över:

Graham Coxon - You Always Let Me Down

(Om någon har information om ett kommande album finns det en söt "Kommentarer"-länk efter detta inlägg.)

En bra nyhet för vissa:
Nästa vecka kommer en "Popterapi #5."
Jag kan liksom inte hålla mig.
Så håll utkik.

2 Comments:

Blogger Bo Henry skrev...

Är ruskigt svag för cyhsy, coxon och yaeh yeah yeahs. Väntar med spänning på #5 och 6(?).

mars 11, 2006 12:30 em

 
Blogger Bo Henry skrev...

Coxons nya kan inhandlas fr.o.m. onsdag..

mars 12, 2006 10:20 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home